|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-03-17, 17:35 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
RW Decal instruktion i detalj
Hej, jag tänkte försöka lägga en rutt i Sverige med hjälp av RW Decal och Google Maps.
Är det någon som fått fart på detta med alla mappar och hur man får till kommunikationemelan programmen? Tacksam för tydliga instruktioner. |
|
2013-03-17, 21:26 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
Hänvisar till programskaparens youtubekanal:
https://www.youtube.com/user/RWDecalV2 Där finns step-by-step instruktioner allt från hur du installerar tills dekalerna är i railworks, plus alla extra finesser |
2013-03-18, 07:47 | #3 |
Medlem
|
Tack-jag kollar!
Såg någon annan på Youtube som var fullständigt obegriplig, förutsatte att man kunde allt redan...och usel engelska därtill. Då är det väl bättre att låta bli? |
2013-03-18, 14:29 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Vad har jag gjort för fel? Har de båda senaste versioner.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-03-18 klockan 14:30. |
2013-03-18, 15:51 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Det löste sig genom att jag startade om datorn efter installationer av Google Earth och RWDecal.
|
2013-03-18, 19:17 | #6 |
Medlem
|
Google Earth versionen får inte vara av senaste slaget heller
/Åke |
2013-08-02, 09:25 | #7 |
Medlem
|
jag skulle kunna tänka mig att betala några hundralappar för att få en RWdecal-tillverkad Borlänge som går en station ut åt alla håll, förutom mot Mora där den skall gå två stationer ut så man får med Mockfjärd och Gagnef. Om någon vill göra det så maila mig på hans.pursche snabelA gmail.com
Det skall även vara DEM-terräng......
M v h /Pursche Senast redigerad av Pursche den 2013-08-02 klockan 09:30. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|