![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vestibulen är om ett par detaljer klar.
Dörrsteg kommer animeras tillsammans med dörren, som synligt på bilderna nedan. Detaljer som ska till är handikappsliften, avgångspanel för den avancerande användaren som vill agera ombordare samt informationsskylt ovan dörren på insidan. Sedan är A-vagnen klar. Återstår då lite små ändringar för att göra B-vagnen samt ytterliggare (betydligt mer omfattande) ändringar för att få till M-vagnen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Och såhär ser det ut idag, i spelet!
![]() Synligt nedan är dörrarna i öppet läge, med dörrsteget utfällt, samt handikappslift. ![]() Främre delen av vagn A i 1379 i bakgrunden. I förgrunden syns avgångsknapparna på väggen. ![]() Platserna intill förarhytten i vagn A. ![]() Lite missfärgadade förstaklassstolar i skuggan. I övrigt okej. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Nice!
![]() ![]() Får ursäkta att jag inte hunnit skicka mina interiörbilder på x31:an ännu. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Förövrigt är Y2R 1379 optimerad nu, jag har testat broms och acceleration och är mycket nöjd med resultatet. Så pass nöjd att jag bjuder på en liten fotoserie som ska innefatta lite "realism". Y2R 1379 i Timra, inväntar avgången 05:20 mot Nåttebo. En disig morgon. ![]() Interiör på Y2R-A 1379. ![]() Perrongperspektiv, strax dags för avgång ![]() ![]() ![]() Y2R 1379 avgår Timra på klockslaget 05:20 ![]() Här utanför Timra. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag får medge jag är sjukt spänd på att se vad du presenterar för oss när du sätter igång med X2:an
![]() Otroligt fint det du har gjort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |