![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Vad blir det nästa?^^
Att man kan släcka och slå på ljuset i salonen? ![]() Senast redigerad av mikban den 2013-09-02 klockan 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Stora nyheter!
Dels har jag bestämt att vagnen numer endast kommer till ORTS. Det borde inte vara ett större problem för någon av er eftersom enligt mig är ORTS betydligt vänligare att köra i. Och i alla aspekter är det bättre för 3D-modellen, som nu är riktigt TUNG! ![]() Utöver det. Ja, i nuläget fungerar det inte att lägga upp bilder till Photobucket, men det kommer en bild så fort det bara går! Dörrknappar till 3D-hytten fungerar inom snar framtid (Ett par dagars finjustering). Solskyddet fungerar redan och ska aldeles strax få en knapp i 3D hytten länkad till den. Alla knappar ska lysa vid nattkörning. Jag ska få med så mycket man kan med de animationer ORTS tål för tillfället. Gas och broms får bli i ett senare stadie när ORTS släpper den koden. Men tills dess ska alla andra funktioner som gör körningen mer varierad inkluderas ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2013-11-05 klockan 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Va roligt att se hur utvecklingen sker så bra! Spännande! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ohja! Det gör den garanterat!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Kommer du fortfarande påbörja X2 efter du är klar med X31 och Y2?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag har lagt ner hjärta och själ i det här projektet en mängd månader och inser nu att jag inte kommer kunna lägga mer kraft. Jag har nått de gränser som finns för tillfället. Nu pratar vi inte gränserna i MSTS, utan t.o.m gränserna i ORTS.
Allt som behövs för att göra den unik finns med, men långt ifrån allt jag vill. Jag kommer att släppa den i förra månadens skick, eftersom nuvarande skick är lite för instabilt för att vara spelarvänligt. På bilderna nedan ser ni alltså den i sitt slutgiltiga skick. Inga mer tweaks, inget mer 3D. Bara en slutförd gammal dansk. Min Y2 kommer alltså inte att fungera för er i MSTS. För att ni ska kunna ta del och njuta av min Y2 krävs ORTS (som är gratis och väldigt stabilt i jämförelse) Release blir denna månad, troligen i veckan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Den ser väldigt fin ut! Vad är det som du mer hade tänkt dig till modellen? Samt när tror du man kan se den i TS 20XX?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
kustpilen, y2r |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|