![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Det här handlar ju inte längre om vissa objekt och ägande, utan hur vi ska förhålla oss till "Trainz öppna policy". När den här tråden började spåra ur, och när jag får en massa åsikter privat så känner jag att jag måste öppna den igen.
Ordet är fritt. Ett citat bland många. Citat:
När nu en hörnsten till kommer att lämna oss, tillsammans med en annan hörnsten som lämnade oss i våras, så ser jag inte heller någon anledning att fortsätta ge ut vårt material publikt från STL. Jag kommer dock fortfarande att vara medlem och moderator för Trainz.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-10-29 klockan 11:02. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|