![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Själv har jag pyntat in $500 AUD (3500 kr) med förhoppningen om en möjlighet att faktiskt kunna vara med och påverka så att produkten blir riktigt bra. Det är inte så mycket pengar ändå med tanke på hur mycket tid man trots allt lägger ner på trainz.
Det innebär ju att jag (Under NDA) kommer att förhoppningsvis kunna ha viss påverkan redan under spec. skrivning och alphatest. Ni här som har haft mig som betatestare vet ju ungefär vad det innebär. Kanske är det som Nils säger att möjligheten att påverka inte kommer att finnas i verkligheten men då har man i alla fall bidragit med resurser till nästa generation av trainz. Svenolov, var fick du möjligheten att välja funktioner redan nu? Jag har uppfattat att det skulle komma efter att kickstarter var avslutat. Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Stämmer bear, felskrivning i hastigheten. Det ska naturligtvis vara så, att jag kommer att välja A och D.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-11-14 klockan 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|