![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
Har sjøl kjørt El17+B7 fra Oslo S til Hamar etter rute uten noe tullball i vintermodus. Da klokka nærmet seg 17 ble himmelen et fantastisk skue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
takk. ja dette er blitt en fin rute ja, eg er på tangen, ja veldig fin med hvinter tex, kos deg å ja bare hyggelig å hjelpe, fint du fikk det til
Senast redigerad av truls79 den 2013-11-24 klockan 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Jeg samler på togtabeller, og det toget jeg kjørte her var Et 43 fra 1987.
Gikk fra Oslo S kl 15.15, Lillestrøm 15.33-35, og ank Hamar 16.43. Har laget egne ruteplaner som lokførere bruker med passeringstider på alle stasjoner (dvs beregnende tider). Studerer Rutebok for Norge for å finne kryssinger, slik at jeg også får med kryssingsopphold i ruteplanen. Er veldig opptatt av detaljer, og realistisk togframføring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ruter . Skikkelig gøy . Jeg flyr også ordinere flyruter på fs 9 ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
ja simulator livet er gøyt, eg nett kjørt hamar - gardermoen med hvinter tex på or, men er ikke det samme som msts, men var tøfft med stjernehimmel, men man må gasse veldig for å starte toget, bm74. nsb el 18 fikk eg ikke ttil å rulle en gang
så blir nok goe gamle msts på meg, det eldste er oftest det beste, ha en fin kveld videre lok førere :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Her er noen bilder fra innkjør til nedlagte Losna St. ca. 224km fra Oslo.
![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Kjempeflotte bilder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |