![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1291 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-11-29 klockan 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 |
Medlem
|
![]()
Köpte Tauruspaketet av HRQ Studios till TS2014, men har problem med installtionen. Får ett error så mitt paket installeras inte i simulatorn.
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 |
Medlem
|
![]()
Tja, att Paul Walker omkommit i en bilolycka är helt klart piss! Han var en av mina idoler när han började med Fast & Furious-serien. Scenen i inledningen av första filmen där han kör den gröna Eclipsen är nostalgisk idag och för hela filmserien.
![]() |
![]() |
#1294 |
Medlem
|
![]()
Unanswered love, being stuck in the friend zone. Etc. It sucks. It really sucks.
Personen i fråga lär knappast läsa detta men troligen läser min facebook så... Olycklig kärlek. Hata. Hata. Hata. Tack, forumet, nu har jag fått gnälla av mig lite. =)
![]() |
#1295 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1296 |
Medlem
|
![]()
Du vet nog vad det handlar om, du har hört för mycket om den här sörjan ^^ Men tack ändå
![]()
![]() |
#1297 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Tror jag vet precis hur du har det. Kärlek på distans är knepiga grejor...
![]() |
#1298 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1299 |
Medlem
|
![]()
Lastbilar är mjuka. Människor hårda. Eller var det kanske tvärt om... Jo, det är tvärtom.
Min lastbil var nog förbannad på mig idag, för något jag kan ha gjort tidigare. Fint jack i huden ovanför överläppen och skapligt ilande i tänderna kan bli titeln på denna dag ![]()
![]() |
#1300 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Jag antar att 120 mils avstånd och fyra veckor utan att ses gör sitt, men sen kommer falska människor alltid att vara falska oavsett omständigheterna runt omkring.
![]() |
![]() |
#1301 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu har jag rejäl ryggskott sen igår och kan inte sätta mig vid datorn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Plånboken borta och misstänker att jag har tappat den på eller på väg från bussen. Självklart dagen innan det föll 3 dm snö. Har kontaktat dalatrafiks och polisens hittegodsavdelning utan alltför mycket hopp. Suck...
![]() |
#1303 |
Medlem
|
![]()
2000 kr fattigare för att ha jobbat 1,5 timme för mycket en dag förra sommaren.
Vilken annan yrkesgrupp får personliga böter när saker går åt helvete och man måste jobba lite extra en dag? ![]()
![]() |
#1304 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ena sekunden känns allt jättepositivt och utmärkt, för att direkt gå till botten av allt.. fyfan asså, livet är hemskt ibland...
Dessutom hemskt att förlora både mormor och farfar på så kort tid... Känns inte som någon bra början på året eller slut på förra...
![]() |
#1305 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Lagom tills man börjar njuta sig in i fredagskvällen kraschar hårddisken på min laptop. Datorn är en Macbook Pro som man har fått låna från skolan, så någon större förlust var det ändå inte. Det värsta med det hela är att jag hade en 7-sidors historieuppsats liggande. Det stora problemet nu är att jag har kört Win7 istället för det ytterst förvirrande OSX, vilket skolans skräckinjagande IT-tekniker inte lär gilla. Därmed är jag nu på jakt efter någon billig laptop att ha som ersättning tills vidare.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|