|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-12-01, 11:11 | #16 |
Medlem
|
Nej, skribenten förstår förmodligen inte alls svenska. Det är engelska som gäller.
Sen säger jag inte att ditt inlägg är skrivet med bra svenska, för det är det inte. Men det är hör inte till ämnet.
2011-12-18, 16:36 | #17 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
Is this done? I'ld like to know, in case i might use the Hector Rail for Västerbanan
2013-08-28, 00:45 | #18 |
Medlem
|
Kanske gammal tråd men...
Loket finns tillgänglig för nedladdning: http://railworks-austria.at/index.ph...1142-oebb-1042 Hittade också Eurosprinter-loket med: http://railworks-austria.at/index.ph...l-oebb-version Ingen av dem har dessvärre HC-målningen. 1142 är också i beta-stadiet, vad jag förstår.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2013-12-18, 05:35 | #19 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2013
|
hello everybody
hello everyone
2014-01-18, 15:54 | #20 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
Den här modellen ser fantastisk ut. Fortsätt så.
|
|