![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
typ en kalkylblad. en filtyp som RW-Tools spottar ut när man vill spara en lista på saker eller rullande materiel som man använder i sin rutt/scenario.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr hann jag inte klart med all spårläggning. Alfan ska vara klar nästa vecka, hoppas jag. (veckan därefter reser jag bort) men tur var väl det. Ingen anmälde sig ju.
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag är äntligen klar med all spårläggning för min första version av Dalabanan, vilket innebär att jag kan börja jobba med terrängen och allt annat roligt.
Detta innebär också att första alfan är färdig och jag kommer att skicka en nedladdningsbar länk till er tre som vill betatesta banan. Somsagt har jag bara en frivillig och önskar mig ha två till.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Länge sedan man uppdaterade er på ngt.
Efter all spårläggning blev det mest jobb med kontaktledningar. Insåg att jag gjorde ett misstag som gör att bankning inte blir så mjuka i början och mot slutet. Jag hittade tekniken senare... men jag gav upp på den i befintliga kurvor... får väl ta hand om det senare helt enkelt. Iaf. Borlänge växer fram... några bilder på broar. Backaviadukten och järnvägsbron över Kvarnsvedsvägen är färdiga. lite träd blev det här o var... dessutom är Borlänges passagerarplattformar helt klara och man kan öppna tågdörrarna här. Nu går det att utföra fullständiga scenarion mellan Borlänge och Falun. PMa om du vill prova banan så här långt.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Ser ut att bli riktigt nice det här
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Ser riktigt bra ut! Ska bli trevlig när den finns tillgänglig att köra på!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! är det någon som har fått igång test versionen ?
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|