![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fick ett sug att bygga på "nattågslinjen", så igår/idag har jag byggt en bra bit.
Bergslandskap är långt ifrån min starka sida. ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Oh jäklar vad snyggt det blev! Med stora glaciärer och allting sådant och en järnväg i mitten! Så himla vackert!!!
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack
![]() Provkörde från stället ni ser på senaste bilderna och in till Nordstan. Det har faktiskt blivit 20km långt och tar ca 20min att köra i runt 120km/h med stopp på en station ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Nice! Kommer alla vagnarna in på stationerna? ser ut att vara väldigt många.
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Tror att Nordstan tar runt 11-12 vagnar, så det är den längden stationerna norrut kommer att ha också.
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har brottats med lite tankar, som slutade med att jag förmodligen kommer att använda mig av objekt från vissa betalrutter i denna rutt.
Jag vet att det inte är uppskattat av er som inte har så mycket ekonomi att röra er med. Men det är trots allt jag som bygger rutten för eget bruk i första hand, och då vill jag kunna ha fina objekt/fler objekt att välja på. Men "i gengäld" så ska jag spara ner banan som den är nu, och ev släppa den som en separat version för er som inte har/inte vill köpa de rutter som krävs. Visserligen kräver rutten redan Horseshoe Curve för vissa träd och buskar, men går att köra utan denna.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vilka betalrutter rör det sig om? Så man kan planera lite inköp tills ruttsläppet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|