![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Very nice! Fiskaren.
KanonNöjd, jag älskar snabbtåg. Med 5 mellanvagnar får jag max 190Km. Skall man kunna hänga ut genom sidofönstren? Det fladdrar så härligt i håret, över 160 Jag skall se ifall jag kan arrangera en bild ifrån Hyllie Station, mot Köpenhamn. // McDOZ P.s. Tack så jättemycke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, med 5 mellavagnar + bistro kommer jag utan problem upp i 200km/h. Låter konstigt att du bara toppar 190km/h då
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Snyggt som f**..
![]() Om du sätter en blygsam synbarhetsgräns för nitarna, typ 50m eller nått då dom ändå inte syns, så bör dom inte slå på prestandan nämnvärt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Bra idé, jag själv märker ingen prestandaskillnad...men jag sitter på en bra burk så det är lätt att ösa på utan eftertanke
![]() Jag sätter dit nitar i nästa testversion ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tycker hytten ser sjukt snygg ut. Dessutom diggar jag fortfarande ditt landskap även om det bara är en testbana
![]() Hoppas att mina bilder hjälper till några texturer ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
MikeL, Sorry, det var 7 mellanvagnar.
Testade idag igen, nådde 199Km. Får mycket hjul slipp och då minskar farten. Hur många mellanvagnar är modellen tänkt att ha? KFiskaren. Bifogar bild: Hyllie Station. X2000 mot Köpenhamn. // McDOZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ja, jag har också problem med wheelslip när man maxar, men har du prövat att "långsamt" accelerera och inte köra 100% pådrag för än du är uppe i typ 180/190km/h? Har funkat för mig som sagt, att komma upp i 200/201km/h
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2014
|
![]()
hvor kan jeg downloade ruten ? vis man kan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|