![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#316 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
dette gleder eg meg til, fine bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
så da blir det litt bygging.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Medlem
|
![]()
hei
er det lov å spørre om når den nye vbsr kjem ut, om det er til høsten eller før jul???? eg bare lurer for er så fine bilder at gleder meg sånn til å kjøre videre fra hamar men dem som venter på noe godt, venter aldri forgjeves så jo eg e tolmodig men bare lurte for fint å vite om det blir julepresang eller høstgave |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Medlem
|
![]()
oki men eg er å mange her er nok enig om at dette blir årets gøyeste å fineste julegave, ta den tiden du treng, ingen vits å haste seg, i mellom tia så nyt eg tureene på vbsr, den fineste ruten som e bygget til msts etter min mening
stå på du gjør en helt fantastisk jobb, savet i går i drammen, eg har kjørt fra stavanger å turen går helt til hamar, så er godt med heima ferie god sommer videre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#321 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det blir nog fint, Jan. Ser verkligen fram emot att få köra expresståget över Dovrefjell upp till Trondheim. Men ta det lugnt och bygg i din egen takt, var nöjd med resultatet och känn ingen press. Vi väntar med största tålamod!
![]()
![]() |
#322 |
Medlem
|
![]()
Blir kos når dene ruten engang kommer sjøl om jeg har tatt en pause fra MSTS for å bli litt kjent med trainsimulator 2014 som jeg har kjøpt samt jeg må restarte gammle maskinen før jeg begynner med msts (kommer forsatt til å følge med utviklingen på msts og se hva som skjer i den fronten)
![]() |
#323 |
Medlem
|
![]()
hei men eg venter på fra hamar til trondheim så kose eg meg på rogaland siden på vbsr på veg østover
stå på videre eg venter i spennding ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Medlem
|
![]()
Da er jeg tilbake etter en lang ferie.
Her begynner Støren å ta form.
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Det var flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Kul att du blev sugen på att bygga landskap. ![]() Långt kvar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Medlem
|
![]()
Støren er 501 km fra Oslo og Trondheim er 552 km fra Oslo så det er
ca. 51 km igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Fantastiska framsteg Jan! Blir en härlig lång körning detta!
![]() |
#329 |
Medlem
|
![]()
Det var ikke rare interessen her.
![]() Men jeg har nu lagt sporene frem til Melhus 532 km fra Oslo så da er det 20 km igjen til Trondheim. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]() Ser frem til å kunne kjøre Stavanger - Trondheim ![]() Trist interessen er så liten men vi er vel ikke mange igjen som kjører msts med eller uten or. Senast redigerad av lukas den 2014-09-17 klockan 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|