![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Mycket fint. Längtar till release!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va roligt att du lyckas så bra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Äntligen överkommit animeringsproblemen. Skapade ett enkelt vindkraftverk för att testa nyfunnen kunskap, och minsann funkar det direkt!
Härlig känsla, och så fick man en trevlig vindsnurra på köpet. ![]() Efter en kort stund, under en testtur för att kalibrera den nu perfekta hastighetsmätaren (woho!) frågar jag mig...varför Railworks inte har fler animerade objekt vid sidan av spåret? Att se ett par snurrande vindkraftverk i horisonten lyfter känslan markant ![]() 250*250 Diffus @~ 300 Polys 65.jpg
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Kul att höra!
Perfekt med vindkraftverken, äntligen kan sträckan Hässleholm-Kristianstad byggas! ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Hässleholm-Kristianstad vore guld
![]() Tror du att du kommer släppa vindkraftverken?
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Snyggt med vindkraften. Jag har redan hämtat dem länge sen (kommer inte ihåg varifrån). Dina är mycket snyggare! Det är väl de små variant du gjorde? Kan du inte göra ännu större och längre vingar? Ursäkta att jag tog på din tråd.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-07-22 klockan 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Ja det kan jag. Tror dessa är 50m höga. Kan dubbla det till 100? Vet inte riktigt hur stora de är faktiskt
![]() Kanske maskinhuset kan bli lite finare men jaja ^^.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|