![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... du har försett mig med många bra ritningar som jag kunnat bygga efter! Stor Tack för det!
MEN! Jag bygger som jag vill och du behöver inte komma med inlägg om att antal platser är fel m.m. Dessa vagnar är tänkta att kunna njuta av i Trainz utan att räkna nitar och antal sittplatser. Att kunna sätta ihop ett svenskt 30-talståg utan att reta sig på detaljer har varit min målsättning i detta projekt ![]() Om inte det räcker så får du vända dig till mer noggranna byggare (om du hittar några?) ![]() Citat:
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|