![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
de objekt jag bearbetar ger vid handen att origanalbyggarna är av den liberala typen som tillåter det mesta. Så möjligen kan det bli en upload, när och om AB Svartrå torv blir färdig, men mycket återstår ännu
![]()
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Jag har 4 portaler i Wollsjö (där Svartrå Torvbana ansluter) och har haft problem med de 4 portaler jag satt upp där. Jag hittade ett skript (Quick Portal Manager v3) som möjligen kan lösa vissa problem !!??
Har någon erfarenhel av denna rule så hör gärna av er i denna tråd!
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
är förutom upptagning av torv och transport och förädling även ett evigt flyttande byggande av spår ute på täkten. För att tillgodose denna aktivitet gjorde jag en last med spårstumpar som lastas vid rälsdepån på fabriksområdet och sen körs ut på täkten och lossas vid nån av de två rälsdepåer som finns där:
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|