![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Är du helt upptagen av din nya bil nu eller får du ibland tid över för dina härliga banbyggen?
Jag är nyfiken på att få köra Dalabanan och även på en eventuell fortsättning av Stockholmsbanan till Nynäshamn och Eskilstuna. Kanske även Enköping-Västerås. I mina planer för SWB-linjen ingår i ett långt senare skede att komplettera med avsnitten Kolbäck-Eskilstuna; Kolbäck-Tillberga och kanske ända till Sala. Vore underbart om man kunde knyta ihop dem med dina alster... Lycka till! Både med bilåkandet och banbygget.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nejdå nog pågår banbyggandet fortfarande, men som elev på sista året i gymnasiet är det sorgligt mycket tid som går åt till skolan. Men lite pular jag på med mina banor, både den svenska och mitt fiktiva Borawia.
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|