![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Har varit på TANEs forum och tagit upp mina problem.
Rådet blev: Ligg lågt tills CE versionen släpps i december. En annan ångloks konstruktör har slutat att testa sina ånglok utan avvaktar december releasen. Men jag har faktiskt lyckats ladda in ånglokshytten i TANE nu genom att importera den i CDP format och INTE via "Content Folder" där jag av nån anledning får "Missing config file". Kolla bilden inifrån hytten där man kan se hur solen skiner in på golvet och blänker lite i nedre delen av ett fönster. MEN: Reglagen är DÖDA. Går inte att aktivera. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Reglagen rör sig icke via mus tryckningar, men om du använder tangentbordet fungerar det! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|