![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Du er simpelthen gedigen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Absolutt enig
![]() ![]() Har prøvekjørt litt av ruten og det er en solid bug ifra Espa og nordover, hjalp ikke å save og gå inn på nytt. Kjørte ikke i open rails. Senast redigerad av lukas den 2014-12-08 klockan 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Takker for tilbakemeldingene.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg kjøre i open rails, kjørte kl 16 fra oslo s med hvinter texture, knall fint
dette er veldig bra jobb dere har gjort, så du skrev at du tenkte på vbsr8 å bergen, ja det hadde vært kult, eg har drømt om det, selvom det er mye kurver å stigning så trur eg du hadsde klart det å med de som har hjulpet deg for tilsammen er dere veldig flinke, å være arbeidsløs nå ja tiden flyr så kankje eg ser trondheim i dag, eg er på stange hd å så langt ingen problemer Senast redigerad av truls79 den 2014-12-09 klockan 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ja, jag håller med andra om bra rutt. En sak är signalerna med OpenRails visar fel. När tåget närmar station visar huvudentresignal med försignal orange lampa som betyder stopp nästa signal och man bromsar tåget, då visar den näste signal gröna lampor. Så det är fel. Kan någon skriva till Elvas Tower om detta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Det neste signalet er Rødt, men idet du passerer det Orange skifter det røde til Grønt.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
hei denne rute e bare mega kui, eg har kjørt fra oslo s til hunderfossen å denne ruten er veldig lik syns eg, ingen problemer her i open rails, men en ting eg lurte på er at i msts så huske eg at dørene på flirt kunne taes opp å igjen, men det funker ikke i or, noen ide?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag kollade signalernas funktion i Bergensbanenfilmen. Så OR skaparna måste fixa på nåt sätt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-12-09 klockan 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|