![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag kan rekommendera World of Subways. Bäst grafik och fokus på just tunnelbanor. Det finns tre volymer, New York (1), Berlin (2) och London (3). Till en 9-åring kan jag starkt rekommendera New York eftersom det tåget är mest lättkört och har mindre antal kontroller. Berlin- och Londontågen är riktigt avancerade och kräver en hel del manualstuderande för att förstå sig på.
Går att köpa via Steam (rabatt just nu) http://store.steampowered.com/app/306370/ Eller från Aerosoft http://en.shop.aerosoft.com/eshop.ph...nguage=english Lycka till ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Bönan tack för länken till steam. Trodde inte det fanns där. Och city bus simulator new york. Spelat det tidigare men efter att skiva försvunnit så har det inte gått att spela, men nu blir det nog ett köp.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2014
|
![]()
Spännande med svar. Grabben är lite insnöad på just tunnelbanan i Stockholm. Han har sett något på Youtube där han kan justera reglage etc i förarhytten samt att man åker mellan stationer.
Vad gäller för detta?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Det är nog trainz han sett. Det stockholmska tunnelbanetåget finns att ladda ned här på forumet. Det finns alltså inte något spel med stockholmstunnelbana förinstallerat.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2014
|
![]()
Är det den som finns på http://www.svoyager.com? Vad jag förstår så bör jag i så fall leta efter Trainz årgång 2006, stämmer det?
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja det stämmer bra, det är en riktigt bra simulering av C20, alltså moderna t-banevagnarna. Tror att man får köra röda linjen Fruängen - Ropsten. Trainz 2006 borde gå att få billigt då det är en rätt gammal version. Det är dock den versionen tåget är gjort för, så det borde fungera bäst.
![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Konstigt att det är få Trainzare som kollar den här tråden. Jag själv är inte insatt på tunnelbanan så jag kan inte svara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
tunnelbana |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|