![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Jönköping funkar fint och har alla lok och vagnar, ska testa några saker, rapporterar hur det går.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nej tyvärr, kraschar fortfarande
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
I Assets du hämtade från min dropbox innehåller inte allt. krävs ytterligare Assets och dessa är: Fos (dansk) GermanRailroadsRW (Hagen-Siegen) SAD SAD2011 Hoppas du har dem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
De har jag.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag ska ta mig en titt på detta men det är konstigt då vi båda bygger under samma förutsättningar men min rutt har inga problem med detta. RW är rätt ologiskt.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Minsan, det gick! Konstigt, undrar vad detta -vc gör? Nåja, det ser riktigt trevligt ut där du har hunnit med att lägga hus, växtlighet mm. Hoppas att du får ihop vad du behöver för att bygga vidare, vore verkligen kul om du lyckas med göteborg och sävenäs tex och nån annan större ort på andra hållet så att det får nån mening med att köra gods, pendeltåg å sånt har aldrig roat mig hehe.
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|