|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-12, 13:44 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Fastlåsta vagnar
När jag sätter ut vagnar som consist i en aktivitet, och sedan försöker hämta vagnarna är de som fastsvetsade i rälsen. Vet någon vad som kan ha hänt???
LAn |
|
2003-02-12, 15:25 | #2 | |
Medlem
|
Citat:
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
2003-02-12, 15:36 | #3 |
Member
|
Det ar en ACTION EVENT du skal gjöra i din activitet, husk att ställa inn consisten du önskar at hämta nånstans, og så gjör du följande:
1. Väljer att se ACTION EVENTS WINDOW. 2. Klickar på NYTT. 3. Väljar PICK UP CARS i dom nästa dialogboxen. Så följar du bara informasjonerna som kommar på monitor:en. såhar fortsätter du med alla vagnarna du villa hämta. Hoppas att det ar nok hjälp. TheDane2002 alias Michael Hvidberg TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark |
2003-02-12, 15:38 | #4 | ||
Senior Member
|
Citat:
Något sånt problem har ja inte hafft jag har komplat på vagnar som ja har hafft som stående consister och har kunnat köra iväg me dom. Tyvärr så vet jag inte vad som har gått snätt för dig. M.V.H Nicke! |
||
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Är det någon av desa vagnar som inte finns till TS | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-03-23 12:47 |
Lok och vagnar? | findell | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-20 12:17 |
Tappar vagnar!! | Pelle E | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-07 02:58 |
Jag såg Orient Express vagnar i Gävle! / Zzarr | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-25 18:09 |