![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Har du använt Google Maps overlay när du har byggt rutten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nä, bygger efter Eniros kartor (Google Maps hade inte tillräckligt uppdaterade kartor över Johannesfred t.ex.) samt min egen referens (har åkt sträckan flera gånger)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Alla som vill se banan i befintligt skick och provköra en bit, är välkomna till Alkärrshallen på Djurgården under Spårvagnens dag imorgon (söndag, 31/5).
Jag och några andra från Spårvägssällskapet kommer visa upp den för alla intresserade. Välkomna! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Hej!
Kan du inte släppa en beta så man får testa den? Jag hann inte testa den idag på Spårvagnens Dag så det vore väldigt kul att få testa den! // hatt4000 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Jag missade också Spårvagnens dag eftersom jag är förkyld. Hade velat komma men det gick inte...
Jag ska nog komma nästa år, då kanske jag är konduktör på djurgårdslinjen istället. ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Tidigare Ruben
|
![]()
På Facebooksidan finns bilder från dagens lyckade evenemang!
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Byggt nått mer på rutten?
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hejsan! hur går det?
En fråga: vad har du för startkoordinater på din rutt? Jag tänkte ha samma koordinater för andra projekt i Stockholm, så man kan slå ihop våra rutter med en ihopslagningsgrej. Det funkar inte om vi har olika startkoordinater.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|