![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Precis, skönt att det gick att lösa utan att behöva byta dator!
![]() Hur installerar man assets förresten? Testade att ladda ner Trollhättanbanan, jag öppnade Package Manager och installerade RW filen. Sedan tog jag Assets mappen som kom med och lade in den i: Steam/Steamapps/common/Railworks/Assets Har jag gjort rätt? För att när jag startar banan får jag bara upp mark utan objekt osv. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Testade att lägga assets mappen i Railworks mappen men det funkar inte, såhär ser det ut:
Ska man installera assetsen via ett program eller liknande? För jag drog bara ut assetsmappen direkt från Zip filen. Senast redigerad av marmar den 2015-07-25 klockan 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Extraherade (packa upp filerna) du zipfilen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag testade att ladda ner Assets zip filen igen, jag extraherade den på skrivbordet och lade sedan in mappen i Railworks. Får samma problem. Ska man döpa om assetsmappen? Just nu heter den Trollhattan_Assets. Ska den ligga innuti den första Assetsmappen som kom med? Just nu ligger det två assets mappar i /Railworks, Thn och den första.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej igen,
Gjorde som du sa, och lade in alla mapparna i Assetsmappen. Men det ser fortfarande ut såhär: Kan jag ha glömt något? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|