![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
utformades förr så att samma fil användes som textur på Corona-meshen OCH som screenshot för att hålla storleken nera. Detta är numera förbjudet i TANE som genererar nedanstående svårtolkade felmeddelande:
"raw image file" är tydligen filen i thumbnail-containern !??? De följande två bilderna visar vad som måste ändras: (jag kopierade yellow.tga och döpte om den till screen.tga samt ändrade i thumbnail-containern. Om Korvtiger kan sno ihop ett program som gör dessa ändringar slipper jag sitta och göra samma sak på alla hundra-tals coronor jag gjort.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|