![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2014
|
![]()
Jeg ved ikke, om I svenske forstår mig ret, så for en sikkerheds skyld skriver jeg det på Engelsk herefter.
Men jeg har tænkt på, har du/I husket at sætte dørtrin under dørene? Ifølge de billeder jeg kan se på forummet kan jeg ikke se dørtrinet. Har I husket det? I'm not sure, if you understand me, so I'm writing this in English so you understand. I have wondered if you have remembered to implement doorstep under each door? What I can see on the pictures I have seen on the forum, I can't see doorsteps. Have you remembered it? Dørtrin / Doorstep Senast redigerad av MikaL den 2015-07-26 klockan 21:56. Anledning: Stavefejl i teksten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej Mikal
hvad AlleDahlle siger er, at han ikke er nået dertil på modellen endnu. Selve toget er et uhyrre stort og langvarigt projekt. Dørtrinene er et skridt mod selve færdiggørelsen af toget, og disse bliver implementeret på et ubestemt tidspunkt i fremtiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Yeah I did start over a while ago.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
En liten teaser på vad som komma skall...
oresundstag_teaser.jpg Men förvänta er inte att det blir klart inom en snart framtid, alldeles för lite fritd, för mycket som man vill få gjort.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
![]()
Mycket Vacker! (det er nok det eneste svensk jeg kan)(that's probarbly the only swedish i know)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |