![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Okey, då har man alltså inte ändrat i API:t utan bara inte implementerat färdigt funktionerna i game-coren. Men om du inte får kompileringsfel så går det ju bara att strunta i det så länge och köra som vanligt. I värsta fall så kan du väl bara lägga till en if-sats som checkar buildnummret på TANE och disablar de smoke effects som det gäller.
Men har inte TANE massor av nya lok som borde använda dessa (eller liknande) funktioner?
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|