![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Vad gör era Y2'or en fredagkväll som denna? Visa gärna här eller i screenshotstråden!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag har nu gjort plats i min inkorg, det går bra att skicka meddelanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har ju nämnt som hastigast att jag planerat att påbörja en andra version.
Man lär sig ständigt nytt.. och den här modellen är avsedd till att vara snällare mot vanliga datorer, men ändå bibehålla hög kvalité genom att spara på polygoner där de inte syns, nytt texturarbete samt använda LOD's oftare än vad jag gjorde på den befintliga. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vid 11 000 polygoner avslutar jag det exteriöra arbetet och kommer under morgondagen börja arbeta med inredning. Jag ligger fortfarande med god marginal till max-antalet polygoner som jag tänkt som tak för denna modellen.
Detta bör ha positiv effekt på era simulatorer då förra modellen innehåller noll till få Level of Distance-nivåer, samt för närvarande nästan tredubbelt så många polygoner. I övrigt har jag tagit åt mig den kritik jag fått från första versionen och kan lova ännu mer realism. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |