![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Tack för värmande välkomsthälsningar
![]() Måste nog få ställa ett par följdfrågor innan mitt simulatorinköp. Vad rekommenderar ni? Ska man beställa online nedladdning med aktivering (mina erfarenheten från flygsimulatorerna säger att det bör det undvikas...) eller skulle ni välja att köpa en skiva? Jag sökte på skivor och får då fram att såväl 2015 som 2016 finns. I något fall var 2015 dyrare än 2016 hos samma firma?!? För novicen tycks det också finnas olika versioner av samma årgång? X2000 som syns på bilden tidigare i tråden, vad är det för modell? Är det samma som Kungsfisks? Absolut, lovar göra mitt bästa för att bidraga till screenshots racet!! |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|