![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... på loket alltså !
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
... det är tankloksvarianten på bilderna.
Av, blås bakåt och blås framåt.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Härligt! Mycket bättre nu med mjuka kurvor på injektorn! Allt annat är ju fantastiskt också.
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
... för den är stor och full av hål.
Gjorde en testmesh med det mesta påplockat på den blivande hytten, visst ser det bra ut men mycket återstår och "polygonmätaren är nästan av rysk klass - totaldopad! Bilderna är stora, men annars ser ni föga ! Visar i alla fall vad som är möjligt i TANE ![]()
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
... fortgår, mitt och Korvtigers arbeta att göra en "värdig" Sb-hytt.
Det blir mycket ändringar och justeringar under väg ! Idag blev det hyttens insida, panngavel, animerade dörrar och fönster samt ombyggnad av regulatorn. Lite bilder på dagens eskapader:
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
... jobbar STL oförtrutet på med hytt till Sb-loket.
Hittills går det bra, Korvtiger styr och jag gastar. Senaste shots:
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Väldigt trevligt, men ska panngaveln verkligen vara blå? Träsidorna har också lite blått i färgen, kan vara värt att balansera så det matchar hyttgavelns färg?
Ni får ursäkta att jag är en petig gammal gubbe, men jag har oerhört bra öga för småsaker.
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2016-07-31 klockan 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|