![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Och så finns OR där allt sker idéelt i nära samarbete med communityn. Tror stenhårt på det konceptet.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vi kanske kan få ett nytt fint RC-lok till TSW. något som saknas till TS2016 där modellen är effektivt låst av en payware.
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Community ware är sagt att det även ska täcka kommande simulatorer. Dvs. som nu blir det ju aktuellt med TSW. Så, då blir det mest en praktisk fråga när det är möjligt att genomföra. Senast redigerad av Mazz den 2016-09-05 klockan 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
150 kr kallar inte jag "effektivt låst".
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja en uppdatering kanske gör den värd att använda.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det håller jag med om. Jag tror dock lösningen ligger i linje med hur loket skapades, dvs att någon hyrs in och gör jobbet med tanke på hur lite svenskt material som släpps eller som överhuvudtaget blir färdigt.
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
TSW betan Csx heavy haul som man får i december om man köpt Pioners Edition före 30 november. Den verkar bara gälla i 12 dagar som det ser ut nu.
Och man får köpa TSW till fullt pris när den kommer. Men den kan bli en rolig jul.....om den är bra. Man har förhoppningsvis möjlighet att påverka lite om man klagar (över fysik bromsar etc) så slutversionen blir bättre. Jag ska nog köpa Pioners edition paketet. Man får ju 5 rutter på köpet. Längst ned på länken |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Idag är 15 september. Nå´n som fick uppdaterad? ![]() |
![]() |
![]() |