![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Fippe den 2016-09-26 klockan 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Att lära sig att få ut modeller är ju en hel del arbete med och en del "aha-upplevelser" som ska passeras... kanon om du tänkte ge dig på det, men börja i så fall med enklare prylar som du kan behöva till din fina rutt. Att börja i 3D-världen med att få ut ett motorvagnståg är en liten utmaning. Det finns en del trådar i ämnet här på forumet. Min tanke var egentligen att nån som kanske redan byggt lite skulle nappa på en redan färdig modell att ta den ut i TS2017. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2016
|
![]() Citat:
Sitter just nu och en tid framöver på en mac (vilket suger, finns Inga bra tågsimulatorer. Håller på att få abstinens nu efter ett tag :P). Och 3max finns inte till mac tyvärr, och de verkar vara enda programmet som faktiskt kan öppna en .max-fil. Tror du att du kan ändra filnamnet till t.ex .3ds eller .obj? =) //SMJeppe =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2016
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
För jag tror C++ kan komma till nytta i andra projekt, och har alltid velat skapa egna program!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |