![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
Så om någon här har tid och möjlighet så är det bara att börja exportera dem till TS via exempelvis 3ds Max. De byggnader som finns är exempelvis stadshuset, de flesta byggnader på Riddarholmen, riksdagshuset, flera landmärken på Söder, Bonnierhuset, kungliga operan, de flesta stora kyrkor i innerstaden och så vidare. Guldgruva! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Plattsättning pågår.
Senast redigerad av Mazz den 2016-10-23 klockan 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
I mitt parallella universum har jag inga plattor på perrongerna, däremot har det dykt upp en hel del stolpar, kontaktledningar, skyltar och signaler.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj, ramla av stolen. Det är ju S:t Eriksbron! Snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Shit vad snyggt! Bygger du även norrut från Stockholm alltså, eller kommer fokus ligga på att jobba söderut mot Jönköping?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det vore kul att bygga norrut mot Märsta/Uppsala, men jag kommer nog ta det rätt lugnt ett tag när sträckan Karlberg - Stockholm Södra är klar. Får se om jag tar mig till Solna och/eller Årsta/Älvsjö men det är ju rätt mycket som ska till runtomkring för att man ska känna igen sig där (ett par rätt stora bangårdar bl.a...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag tycker att du, eftersom tråden handlar om Jönköping, fortsätta mot söderut till Jönköping. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |