![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Intresant. Står och väntar för rött i signal.
Ska återuppta imorgon. Lite ont om tid på veckodagar . Instämmer, fortsätt gärna och bygg vidare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för trevliga kommentarer! Jag håller på mellan Upphärad - Nygård. Mycket blandade landskap med skog och slätter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Totte.
Japp,har installerat TS 2017 och Trollhättan och Bergenbanen och alla filerna. Men,på scenario Rc-Gc 30 tankvagnar får jag ett felmeddelande. Typ,Tankwaggon Vtg saknas. Är det payware? Har skrivit ut listorna till tågen. Har lusläst dom,he he he... Har kört Rc med bruna vagnar Lodose-Mellerud, hade kul. Ha det så gott mjauu |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Trevligt att du kör TS2017! Tankvagnarna VTG finns att hämta: http://www.amicitreni.org/download/c...7650e6812405a6 Hoppas det funkar med dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Totte.
Tack för länken. Har kört scenariot, wooow... du är otrolig. Kanske jag spelar in det. Varmt Tack till Knud på railworksdk för hjälpen,ett lok TMY 101 Tågab jag inte hade. Mvh. Bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag passade på att ladda ner senaste versionen och provköra för första gången på mycket länge. Det är verkligen ett imponerade jobb du har gjort!
Citat:
Jag såg förresten att en del av plankorsningarna bara har signal till höger om vägen. Exempelvis denna vid Öxnered: https://www.google.se/maps/@58.36334...2!8i6656?hl=sv Sen har du tyska bommar på några ställen. Nåt särskilt skäl till det? Ser lite lustigt ut tycker jag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tankvagnarna, kommer inte ihåg var jag hämtade dem.
Visar bild. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Du skulle inte kunna göra en ny version av scenariot med de italienska vagnarna?
![]() Citat:
En sak till förresten, jag verkar sakna en väg som du använder på några ställen, bl.a. som gångväg upp till stationen i Lödöse. Där får jag missing texture. Vet du vilken väg det är? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|