![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
22 timmar kvar!
Fick se en timme med Matt peddlestein då han visade upp TSW. Bla Hud fick vi se. Den har allt jag vill ha. Hastighet nu och sedan lutningar och vart signaler är placerade. Fick se nya loken ES44AC var imponerande. Bla mycket i menyn på loket gick att trycka på och ändra inställningar. Fick se kartan där man kan lägga om lokala växlar på bangården. Koll på vagnarna. Man kan gå in i dem eller hänga på stegen när tåget växlar etc Mycket ser väldigt bra ut måste jag säga. Men det finns nog mycket som även kan förbättras. Bla så tutade inte Ai tågen vid korsningarna och ljudet lät inte helt bra på vissa lok kanske. Tyckte fysiken var tveksam när de växlade på bangården. Körläge 1 så stannade hastigheten vid 10 mph. Borde inte göra så tycker jag. Men det ska bli riktigt kul och få köra denna simulator. Detta är första versionen och jag tror att version 2-3 då är den riktigt bra. Den har verkligen framtiden för sig. En video som visar TSW som släpptes idag De som vill se Twitch sändningen i repris Senast redigerad av jorgen3 den 2017-03-15 klockan 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
12 timmar kvar
Train Sim World "i mörker" Dåliga strålkastare på loket mot marken men väldigt fina strålkastare att titta på (vi tittar på loket) men resten är ju väldigt bra. SD40-2 Nighttime Cab Ride out of Cumberland Yard Senast redigerad av jorgen3 den 2017-03-16 klockan 05:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Så tycker jag ändå att lyktorna ser ut att stämma rätt väl överens i simulatorn. Kanske något kort ljuskägla, men i övrigt så. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
När vi väntar de sista timmarna finns det lite mer video att titta på.
Train Sim World: Physics Testing (Acceleration and Braking) Train Sim World Review (CSX Heavy Haul) Squirrel Jo strålkastarna var nog inte så dåliga ändå mycket bättre än TS2017 i vilket fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag förväntar mig mer strålkastare ljus över spåret.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Ultramoderna Ellok har bättre lyktor. Så att man kan inte utgå ifrån att alla lok har bra lyktor, bara för att ett har det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]()
Går nu att ladda ner TSW på Steam!
![]() Senast redigerad av Fippe den 2017-03-16 klockan 18:09. |
![]() |