![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2016
|
![]()
Hej igen!
Jag tror jag använder de default startkoordinaterna (0,0), men är inte helt säker, kan kolla upp det. Bygget har hållit på i cirka 2 månader. Första tanken kom när jag och Pappa skulle upp till Stockholm, i mitten Februari. Har även funderat på om någon byggde södra stambanan, men kände ändå att jag kan bygga en själv isåfall. Förutom södra stambanan funderar jag på att bygga den enkelspåriga Nyköpingsbanan också, men det blir endast om jag orkar och hinner. Men någon som kan hjälpa till med Igelstaviksbron i Södertälje, så skulle jag bli super, duper glad, med tanke på att det är typ "signaturen" för Södertälje. (Håller även lite smått att bygga Ohsabanan och ÖSLJ) |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|