![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
jag har laddat ned stl source stl signal source stl koppel ovh stil koppel ng v4.33.1 men ¨ångloken vill inte funka
Senast redigerad av Tjatte den 2017-06-12 klockan 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Bifoga alltså motsvarande bild i ditt inlägg som jag gjort. Då kan vi se om du har några saknade "assets". PS. Har du laddat ned hytten till ångloket? Se posten från 2017-03-17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag har inte laddat hem ånglokets hytt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Då kanske du ska göra det, för loket funkar knappast utan den.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
var hittar man f 1200 texture var finns det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, inte för att du hittar den här, på Vovvens R-lok.
Den finner du i Lennarts F-lok.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
jag fik igång ångloken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
SJ R loket (ver 2) har fått följande nya egenskaper:
1. Några nya detaljer 2. Välj mellan SJ R976 eller 977 i Surveyor mode. 3. Animerade dörrar/fönster. Styrs av tang.komb. "alt-v" för vänster sida resp. "alt-h" för höger sida. Ni kan själva se hur ordningen dörrar/fönster öppnas/stängs fungerar. "alt-f" som öppnar/stänger lokets frontfönster/dörr. Gäller alltså att ni definierat upp min kontroll fil. Har ni gjort detta tidigare med version 6 så behövs följande inte göras om: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=37106 4. Ekankal texturer 5. Ny buffertplank texture. 6. "Mindre cylinder läckage under gång" = Inget 7. Ny rök scen. 8. Ändrat STL koppel kuid i config till <kuid2:67375:1021:3> från kuid:<67375:1021>. I övrigt samma egenskaper som förra SJ R loket. OBS! SJ märke och SJ nummer GUL målade på tendern i sista versionen: ![]() ![]() Nedladdnings länk för lok,tender och hytt: https://www.mediafire.com/file/k774r...03_19.cdp/file |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Ändrat versionsnummer(3).
Ändrat Norrlandsplog mindre så att den inte stöter emot kolvstången: ![]() ![]() En smärre detaljförändring omkastaren. Nedladdnings länk för lok,tender och hytt: https://www.mediafire.com/file/qei71...04_01.cdp/file |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
ånglok |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|