![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Fixar till denna HF:
Use Height entry now updated when new value entered Fixed - Multiplayer join crash Fixed - crash exiting Avery Fixed - TrainControls naming within multiplayer sessions Fixed - crash in Japan Freight session Fixed - Route save dialog presents invalid state when using Surveyor quickdrive Fixed - "WorldList::RebuildDependencyData> Item 1 (list 8) has no backing store tile" Fixed - Merging locks up "Additional Tools Menu" updates Fixed - Alt-shift-ctrl-P has gone crazy Fixed - Test track Edit Spec - IAssetInterfaceGroup::IField> Unknown/invalid type floatlist Fixed - "Map Display Options" not working at mid zoom levels Fixed - "No running number" text showing incorrectly in the train properties dialog Fixed - load and unload commands giving script exceptions on session load Själv har jag anmält 2 buggar, men fått som svar "will be fixed in future releases". I denna HF version var de inte korrigerade! Om inte dessa buggar fixas till får jag ta till en "workaround" => Alltså utgå från N3v buggen och "rätta" till i mina objekt, så att de fungerar som det är tänkt! Bl.a. så försvinner föraren i loket om man använder sig av pekaren a.driver0 och att man hoppar mellan olika lok...... |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|