Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Sim World > DTG - Train Sim World - Allmänt

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-07-11, 20:36   #22
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ADDE Visa inlägg
vist är det nog svårt för en otränad att utveckla direkt mot UE4-motorn. men man får en frihet att göra precis vad man vill och köra det mot spelet utan DTGs begränsningar och avsaknad av egenskaper. Det som begränsas då är i princip vad spelet faktiskt klarar av att utföra. Men DTG vill väl bestämma vad som får göras och inte göras med sin kära tågsimulator...
Säkert sant det du säger, men den utvecklingen du vill ha kommer ju obönhörligen begränsa sig till statiska objekt och naturen, allt annat har ju med DTG:s applikation tågsimulator att göra.

Resonemanget blir ju dock lite spekulativt eftersom vi inte sett något av DTG:s editor än. Ville dock förstå lite vad tänkte på.
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2018-07-11 klockan 20:38.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009