![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för jag fick prova loket. Jag får inte igång alls, hmm.
Mycket bra jobbat och ser bra ut. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Okey, vad händer när du satt i föraren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Föraren finns på loket.
Jag placerade tåget på spår Trollhättan sidospår 5. El är tredjeskena, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har du fällt upp strömavtagaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Underbart!
![]() Fungerar fint hos mig, både med el som tredje skena och som luftledning, bara man kommer ihåg att trycka på "P" för att fälla upp strömavtagaren innan man kör iväg. Man får inte låta sig luras av att den till synes redan är uppe... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
P var det!
![]() Har kört från Trollhättan till Göteborg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Lite olika engagemang utanför TS just nu, så blir lite hackapelitta med hur mycket jag kan bygga, så roar mig på de stunder jag kommer åt med att börja bestycka taket istället för vad jag egentligen tänkt.
Gott o kolla förebilden när man håller på... Ska jag måla taket grått tro? Får undersökas... Egentligen är tanken att nästa släpp innehåller fungerande lysen men jag tar det när jag har mer tid så jag kan stångas med grejjerna i lugn o ro. Senast redigerad av Mazz den 2018-10-26 klockan 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|