|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2018-10-22, 18:29 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 802
|
Re 460
Hej!
Har du, traindriverS också fått detta meddelande som jag? |
|
2018-10-22, 21:56 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
Ort: halland Sverige
Inlägg: 319
|
Jag fick samma på mina ChrisTrains produkter efter uppdateringen var dock bara att installera om dom.
__________________
|
2018-10-22, 22:49 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
Ort: Norway
Inlägg: 359
|
Hei. Det er et program som skal fikse dette på Trainworx sin nettside.
https://www.mersel.nl/ts-2019-compatibility/ Dette programmet skal fikse lisensen slik at den er kompatibel med 64-bit-versjonen av Train Simulator. Jeg måtte også laste ned dette programmet for at det skulle fungere |
2018-10-22, 23:32 | #4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 802
|
Citat:
|
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|