![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Din medverkan och intresse | |||
Ja, jag vill och kan hjälpa till! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 52.94% |
Jag kommer, men har inte möjlighet/kan hjälpa till. |
3 | 17.65% |
Jag kan hjälpa till med förarbetet, men har ej möjlighet denna helg. |
1 | 5.88% |
Nej, jag kan inte, men det är en bra ide! |
4 | 23.53% |
Nej, jag är inte intresserad. |
1 | 5.88% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 17. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Vi behöver utgå ifrån att ni som värdar har egen hårdvara att köra på. Jag har dock 2 st. 30-tum-skärmar som jag tar med. Underlag för artikeln till den tidning som kommer månadsskiftet maj-juni är nu inlämnat och avstämt... Nu kommer övriga järnvägssverige börja bli medvetna om tågsimuleringens möjligheter... ![]() Och... Intresse för en renodlad artikel om tågsimulering är starkt i ett senare nummer och det ska vi prata vidare om. Det finns även en möjlighet att denna tidning kommer till Järle den 15:e för att göra reportage om eventet. Det tar sig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|