![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Tack för bilden! Ska testa detta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det funkade bra!
![]() Jag har dock ett problem med plankorsningen i Bankeryd: Vägskyddet fortsätter signalera och bommarna ligger nere efter att tåg passerat västerifrån på spår 1 (sidospåret). Vid passage åt andra hållet fungerar allt som det ska, och på spår 2 fungerar allt. Vad kan det bero på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
V-skydd i Bankeryd hittade jag VF nergrävt före Bankeryd från Jönköping. Varför så? Jag rekommenderar att du flyttar VF som står i stationen till före växeln och ändra länken. V-skyddet, har du ändrat den efter Thn-bilden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det funkade bra i Äng där jag nyligen lagt till plankorsningen som korsar båda spåren i stationens östra ände. Ett par korsningar och lite skog till och snart är man framme i Nässjö.
![]() Har just suttit med plankorsningen i Bankeryd någon timme, och som du misstänkte Totte så berodde problemet på VF-signalen som står på stationen. Jag flyttade ut ena länken så att båda länkarna sitter på enkelspåret före stationen och nu verkar det fungera som det ska! Jag upptäckte också en gammal nergrävd VF-signal på stationen som inte direkt hjälpte! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack Totte, för ett fint arbete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Blir det landskap fram till Åmål.
Vad blir nästa projekt. Senast redigerad av smajlet den 2019-06-24 klockan 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Åmål och Säffle.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Hur går det för er med nya uppdateringen? En medlem skrev att det funkar inte. Vore bra att veta hur det går. Tacksam för svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
![]()
Du får skriva ut att det är min rutt som inte fungerar. Det är lugnt Totte
![]() Men iallafall så när jag ska klicka på att jag vill gå in i den meny där man placerar ut tåg i rutten så stängs spelet plötsligt av. Bara på Trollhättan! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|