![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Tyvärr så hjälpte inte din guide, jag hittar inte Tumb-bilden. Jag har bara en version i spelet, men när jag kollar i Content, så har jag tre olika versioner.. ![]() Hur skjall jag veta vilken av versionerna jag skall packa ?
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2020-07-04 klockan 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Borde vara den med högst kuidnr.
Då den är senast sparad för dig, men låter det vara osagt och skickar frågan vidare.
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Min gissning är att 100837 är route och 100838 dess session. medan 100834 är en gammal session vars route är borttagen ????
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Svårt att finna Thumb-bilden. Den ligger längst ner i mappen:
1. Dubbelklick på "session" eller "route" (syns i fliken "type" in Content Managern) 2. Klick på "Show in Explorer" 3. Dubbelklick på mappen 4. Scrolla till slutet 5. Öppna Thumbnail med Photoshop =högerklick och välj "Open with.." Fortsätt med att öppna din nya bild i ett nytt fönster i Photoshop. Kopiera och klistra in i Thumbnail-bilden i Photoshop. Skala så den passar. Spara och så ska det vara klart. Lycka till Bengt
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Finner inte sökvägen
se bild ljusgrått Mitt OS är på Svenska.
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2020-07-05 klockan 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Nu är den här informationen visserligen i T:ANE men det borde vara ungefär samma i TRS19, tyvärr har jag inte tid att fixa några bilder just nu!
Att ställa in "tumbsen" går att göra inifrån rutten:
Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Hittrade sökvägen genom genvägen till skärmbilder
"C:\Users\hakan\AppData\Local\N3V Games\trs19\build 29w769f81\editing
![]() |
Ämnesverktyg | |