![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Det går snyggt framåt. Bra jobbat.
Såg inga signaler ,men kommer senare . God fortsättning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Den här banan har inte signaler, mest som varningsskyltar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Bra jobbet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det börjar bli jobbigt för mig att bygga. Jag får väldigt ofta "out of memory" när jag målar över mark-textur. Väldigt tröttsamt! Jag sparar mycket ofta. Jag justerade växlingsfilen fram och tillbaka för få datorn att funka tillfredsställande och det hjälpte inte.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-09-16 klockan 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Låter mystiskt att det blir så ofta.
Bra att du sparar ofta. Lycka till med arbetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Totte.
Har det ordnat sig för dig med byggandet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Rute fungere bra nu i Trainsimulator 32. manga tack!
Jag sukna nu assets Marmar stationer, Bohus, Nödinge, Nol och Surte! Jag hopes Du förstå min Svensk och will hjälpe mig varma hälsningar från Niederländerna Ruud Senast redigerad av saurer580 den 2020-09-28 klockan 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|