![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Laddade ner 1000x1000 för en titt.
Den vill skriva över denna enginefile för F-loket. Nu har jag i och för sig, installerat allt svenskt material från TRS2006 och framåt i mitt TRS2019. Håller på och gallrar ut väldigt gammalt material, som har ersatts utav nytt. Så denna enginefilen för F-loket är kanske en gammal föråldrad version som jag har installerad.
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Varning, varning för 1000x1000.
Var inne och kollade i kuidlistan hos banbyggarna. Det är enginefilen för F-loket (El), som blir överskriven. Har inte laddat ner 720x720 och 2000x2000. Så där vet jag inte, om det är någon kuidkrock med annat material.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ajdå! Jag har inte installerat alla grejer från STLs hemsida. Borde ha kollat innan jag bara tog någon kuid...
![]() Bifogar nya med kuider som förhoppningsvis inte ska krocka med något! ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Tack för hjälpen... skall prova en del de kommande dagarna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|