![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mediamarkt har utlottning idag för att få chansen att köpa en PS5. Man måste vara club medlem och inloggad för att deltaga. Anmälan stänger kl 23.59. Utlottningen gäller SE modellen (med UHD läsare) och 2st handkontroller.
Lycka till!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Var visst många som fick tag i en PS5 på MM enligt vad jag sett på Sweclockers. Håll koll på Elgiganten nu, verkar som en utlottning är på g där också!
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Utlottning hos Elgiganten nu!
Endast en anmälan per person gäller och du måste välja vilken version av PS5 (med eller utan skivspelare) du vill ha. Anmälan stänger 27/4 kl 12 och du får får en kod om du vinner. Med koden måste du köpa en PS5 innan kl 20 den 28/4 annars blir den obrukbar. https://www.elgiganten.se/search?Sea...archResultTab= Lycka till!
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Spelat ut Horizon Zero Dawn, men skippa dom flesta sidouppdragen. Bra spel, men blev lite samma samma tyckte jag.
Nu spelar jag God of War och undrar varför jag inte köpt det tidigare. Gillar allt med det spelet, kanongrafik och det flyter på finfint (PS5 patchat). Kommer ge mig på Resident Evil Village sen tänkte jag. En kompis spelar det på sin PS4a nu och han tycker det är fantastiskt bra, vilket alla resecenter (felstavat kanske?) också säger.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det blev Resident Evil Village och spelar det för fullt nu. Mycket bra, men lite besviken att det inte skräms mer (som dom äldre RE spelen). Har nog bara behövt kontrollera fillingarna ett par gånger än..
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu spelar jag Ghost of Tsushima och det är ett riktigt bra spel. Fungerar också kanonbra och är PS5 patchat. Sen har jag köpt Wreckfest till PS5 också som ligger och väntar..
Har blivit väldigt mycket spelande, men iom det dumma viruset och restriktionerna, så blire det så!
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Wreckfest blev lite av en besvikelse. Underbar grafik, men knappt nån force feedback och värdelöst motorljud = min trimmade mustang låter som en otrimmad 142a..
För er som söker en PS5 (disk version), så har Webhallen (3st) släpp imorron. Kl. 9.30, 10.30 och 13.30. Lycka till!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|