![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Blev 3 spel på januarirean på Playstation Store. The Witcher 3, Wolfenstein 2 och Metro Exodus. 260 spänn, vilket känns prisvärt.
Alan Wake håller jag fortfarande på med. Ett jäkligt bra spel med en mycket bra story, det rekommenderas varmt!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Spelat ut Alan Wake, Wolfenstein 2 och Metro Exodus. Köpte The Evil Within 1 (40kr) och 2 (80kr), samt 3 DLC till 1an (50kr). Passade på när det var rea!
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Spelar The Evil Within nu och det är mycket bra. Påminner lite om Resident Evil, fast mer skrämmande. Rekommenderas!
Köpte Cyberpunk 2077 i fredags på Playstation Store för 264.50 kr. Har velat köpa och spela det tidigare, men det har varit fullt av buggar. Nu, över 1 år sedan det släpptes, så verkar det mesta äntligen vara fixat. Hoppas det.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
I fredags släpptes Gran Turismo 7, ett spel jag bara var tvungen att köpa. Har ju velat haft det sen jag fick tag i PS5an. Det skulle ju släppas samtidigt med konsolen, men blev försenat flera gånger p.g.a. coronan.
Jag hade väldigt höga förväntningar på det och det levde upp till dom. Var faktiskt bättre är jag trodde det skulle bli. Kul att kunna köpa delar och trimma bilarna igen. Det gick ju inte med floppen Gran Turismo Sport till PS4. Bara en sak jag tycker är lite dåligt och det är att det inte syns på bilarna, om man krockar med dom. Kör man i 200 knyck in i en vägg eller annan bil, så ser ju inte bilen ut att vara i nyskick efteråt.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Blev otroligt förvånad i helgen. Spelade ut GT7 och det utan att spelat allt. Har tre licenser kvar och säkert runt 20 tävlingar jag inte kört. Spelade dock alla "uppdragen" i Gran Turismo Cafe och sen började eftertexterna rulla. ??????
Bra spel men antingen väldigt kort eller väldigt lätt eller en kombo av dessa..
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Köpt Metal Gear Solid (Ground Zeros och Phantom Pain) och Pool Nation på rea på Playstation Store. Ok, nåra år gamla, men kosta bara 70 spänn!
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Köpte Assassin's Creed Valhalla till PS5 för 249kr. Velat haft det ett tag, men inte haft lust/råd att pröjsa 600 spänn!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|