|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-03-28, 16:07 | #1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Kan man det??
Kan man??????
Kan man ladda ner järnvägen från kvarndalen till munksäter nånstans??? För att det är många som har såna har jag märkt! [?][?][?][?][:I] Sten Johansson |
|
2003-03-28, 16:20 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
Yep, visst kan man det. Börja från startsidan
http://msts.e-buzz.net Klicka på länken "Tåg och landskap" under Microsoft Train Simulator - rubriken till vänster. Du får upp en lista med kategorier. Under rubriken "MS Train Simulator - Övrigt" hittar du länken till Landskap. Där hittar du både JBJ och KMJ till nedladdning. Har du modem lär det ta några timmar.. Lycka till! (Har laddat ner den själv för ett par veckor sedan, men inte hunnit installera o testa). Jolin |
2003-03-28, 17:04 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Hej.
Finns det någon som kan skicka mej en aktivitet till KMJ? Även jag vill gärna prova banan. Jag har gjort några försök att göra en aktivitet, och kommit så långt att man provkör längs kartan. När jag ska spara så är datorn inte nöjd, den skriver att det saknas data för att kunna spara aktiviteten. Hälsningar Olle M |
2003-03-28, 17:13 | #4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Du "måste" fylla i "ACTIVITY BRIEF" och "ACTIVITY DESCRIPTION" med beskrvning om aktiviteten och sedan spara den![]
MVH:Olaf (olis) Lindström |
2003-03-28, 22:24 | #5 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej
Du behöver ingen aktivitet för att köra tåg på KMJ, välj "Explore Route" och välj ett tåg. Hawk |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|