![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej The Vehicles Shop!
Tack för att jag fick betatesta bussarna. Upptäckte att dessa inte hade egen textur för taket och då blev det så här när man skrev på sidorna: ![]() Och ännu värre här: ![]() Kan ni fixa detta? Flygbussarna i NEJ: ![]() Annars jättefina bussar, tack för att jag får använda dom i NEJ! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kullavik. Min Första Rutt | kaiser | Landskapsdesign - Trainz | 24 | 2004-03-30 07:58 |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Min första bana... | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2003-05-05 11:27 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |
Vad tycker ni! [Om min första 3d-modell] | Trigger | Off-topic | 22 | 2002-06-14 18:29 |