![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Haarj alla.
Jag har sett på dk.fritid.jernbaner att dar kommer at bli et tåg med nån grönna vagnar ifrån Stockholm til Malmö syd var dom stannar og drar med buss til Roskilde, detta ar også sett på Tuborg.se. Ar dar nån av er dar vet vilka vagnar dar kommar at vara i detta tåg???? Og varför kan TGOJ T66 714 ellar 716 inte dra tåget hela vägen??? TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Lösningen hade varit att köra något av dom fordon som vanligen transporterar Öresundsbron, men det hade då fått vara X31K/ET eftersom X2000 väl inte får fortsätta så långt in i Danmark /Bosse |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
X2000 kan kjöra hela vägen till Roskilde utan problem, dar ar el-ledningar hele vägen dartil.
Og då dom kan kjöra på sträcket Peberholm-Köpenhamn då går det også at kjöra X2000 tåg till Roskilde, med dansk förar självklart. TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
Det skal jag inte konna svara på häller, för det vet jag entligen inte.
Men X31K/ET konna klara at ta hela sträcket för dom kjör mellom Roskilde og Köpenhamn Lufthavn en gång imellom. Men entligen ar det ju også kult at åka buss över Öresund. då kan man ju titta på det jättasnygga stycka broarbeit dar ar blivit gjort. Og till dom som åker til Roskilde, ha en mycket trevlig Festival!! TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 13:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 15:32 |